بزرگترین وبلاگ اینده



 

دانلود آموزش ورزش کنگ فو شائولین


کنگ فو یا کانگ‌فو یک عبارت مشهور چینی است که اغلب برای اشاره به انواع هنرهای رزمی چینی بکار می‌رود. معنای اصلی کونگ فو تا حدی از آنچه که این روزها از این لغت برداشت می‌شود متفاوت است.کونگ فو در اصل به معنای تخصص فرد در هر مهارتی - نه لزوماً رزمی- می‌باشد.شائولین کونگ‌فو به گروه بزرگی از هنرهای رزمی چینی گفته می‌شود که خود را وارث حقیقی هنر رزمی تأسیس‌شده در معبد شائولین معرفی می‌کنند.کنگ فو به معنی تلاش زیاد و سخت کوشی است و فوFU  به معنی سعادت و خوشبختی است و مجموع این دو کلمه با هم GUNG FU به معنی تلاش و سخت کوشی در راه سعادت است.کونگ فو شامل تمامی کارهایی است که در زندگی انجام میدهیم ، شامل نحوه لباس پوشیدن و برداشتن وسایل از روی زمین ، شستن لباس و ظروف ، نحوه خوابیدن ، غذا خوردن شامل چگونگی رفتارمان با بقیه آدمها و موجودات و اشیاء میشود هرچیزی که در نظر می گیرید ارتباطی با کونگ فو دارد.در تاریخ شائولین  بارها تحولات خاصی صورت گرفته است ، که اساتید معابد فرعی و معبد اصلی شائولین از این تحولات در جهت پنهان نمودن رموز شائولین استفاده کرده اند. یکی از این موارد پنهان کردن تاریخچه اصلی معبد شائولین است . اما در حال حاضر این موضوع دیگر یک راز نیست ، معبد شائولین و هُنر شائولین 5200 سال پیش بوجود آمده است . قدیمی ترین ، کاملترین و پیچیده ترین هُنر فلسفی رزمی جهان شائولین می باشد. شائولین نام معبد ذن در استان هونان کشور چین بوده که سالها قبل از پیدایش قسمت رزمی ساکنان آن به یادگیری روشهای مختلف استفاده از نیروهای درونی می پرداختند و با پیدایش قسمت رزمی نام شیوه ها و شِگردهای خود را شائولین نامیدند. از 4800 سال پیش دو بُعد رزمی و معنوی آن با هم ادغام شد ، که حاصل آن تا کنون بیش از 2000 سبک است ، که 700 سبک آن ، از سبکهای اصلی و رسمی این هنر میباشند .گرچه شائولین كونگ فو هنری رزمی بود اما دارای یك فرهنگ ژرف و معنوی و والا می باشد . برای یك راهب مبارز شائولین قدرت خرد و دانستگی از حفظ تناسب اندام و دفاع شخصی مهمتر است . شخص فرزانه وخردمند در نوك انگشتان خویش نیز قدرت درك دارد و در این راستا می توان به اهمیت شائولین كونگ فو پی برد و ... .

 

این اموزش برای علاقمندان به این ورزش تهیه شده است که در ان به ضرورت کشش عضلانی , مشت , حرکات و تکنیک های لگد زنی تاکید دارد . اموزش ها توسط دکتر یانگ جائینگ مینگ که در این حرفه شهرت جهانی دارد اموزش داده میشود . در ابتدا او شما را با مقدمات کار اشنا کرده و در ادامه شما را با روش های کشش عضلانی و سپس با انواع موضع گیری در این ورزش اشنا میکند . در قسمت سوم از این اموزش او شما را با پیاده روی , حرکات های نرم , پرش , فاصله گیری و تکنیک های لگد زنی اشنا میکند . او همچنین شما را با اشتباه های حرکتی رایج اشنا میکند . اموزش ها در محیط ورزشی و توسط یک رزم اموز به شما اموزش داده میشود . کیفیت اموزش ها عالی و به زبان انگلیسی با زیر نویس انگلیسی میباشد .

 



ادامه مطلب...
نوشته شده در تاريخ 24 تير 1391برچسب:, توسط |

سایت در حال به روز شدن است...

با سلام این وبلاگ نمونه ی کوچکی از یک سایت بسیار بزرگ است که قرار تمامیه مطالبی که فکرشو می کنید را جمع اوری کند

به زودی سایت اصلی ایجاد خواهد شد و ما کارمان را اغاز خواهیم کرد . این وبلاگ مارا در رسیدن به این هدف بسیار بزرگ یاری خواهد کرد. چون ما میفهمیم بیشتر مردم به چه جور مطالبی علاقه ی بیشتری دارند و همچنین دوستان و افراد وفادارمان را خواهیم یافت تا مارا در این هدف بزرگ یاری کنند.

و همچنین امیدوارم شما هم به ما بپیوندید وبا فرستادن مطلب از طریق عضو شدن با هم تلاش کنیم و به این هدف بسیار بزرگ برسیم

برای ما مطالب بفرستید تا در مدت 12 ساعت ان را در وبلاگ ثبت کنیم و در صورت خرابی لینک به ما گزارش دهید تا در مدت 16 ساعت ان را درست کنیم

برای ارسال مطلب و نمایش ان در وبلاگ کنترل جهانی از قسمت ورود اعضا وارد شوید یا ازقسمت منوی اصلی پروفایل را انتخاب کنید و بر روی ارسال مطلب جدید کلیک کرده و مطلبتون را برای ما بفرستید.

با تشکر . دوست دار شما NIMA.Z نویسنده ی بزرگترین وبلاگ اینده

فروم وبلاگ

w-control.rozblog.com/Forum

وبلاگ جدید

w-control.rozblog.com

فروشگاه

w-control.rozmc.com

 به چند نفر جهت کمک برای مدیریت وبلاگ نیازمندیم

لطفا اگر می خواهید تا مارا در برپایی یک وبلاگ عظیم یاری فرمایید در قسمت نظرات درخواست بدید

با تشکر